Beantwoord

Experia Box uit en toch telefonisch bereikbaar zijn?

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Wij gebruiken de Experia Box v10A voor wifi, televisie en telefoon. Om het gebruik van wifi voor de kinderen te beperken zetten we op bepaalde tijden de Experia Box uit. Nadeel hiervan is dat we dan ook niet telefonisch zijn te bereiken. Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 November 2020, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Dat is niet op te lossen helaas. Wellicht is het een optie om het nummer door te schakelen naar je mobiel.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Jolmer Winkel.  Het is mogelijk om de internet toegang vrij te geven gedurende bepaalde tijden voor elk apparaat afzonderlijk dat verbonden is met de Experiabox, ook wel genoemd "Parental control".

Om deze functie te activeren ga je naar Network > Firewall > Mac Filter;

744a836e-3aac-4dba-b462-1bfb9fb084a8.jpg


Hier selecteer je het apparaat waarvoor je de toegang naar internet wil instellen en zet "Parental control' , naar 'ON'. Onder "detail" kan je dan aangeven op welke tijden deze dan toegang tot internet mag hebben. Alle tijden juist ingesteld, "Save settings".
Herhaal dit dan voor alle apparaten die een beperkte internet toegang moeten hebben. 

Â