Beantwoord

Experia SpeedTouch 780 reset zich als ik met vast toestel wil bellen

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Als ik met mijn vaste telefoon ‘de hoorn van de haak neem’, hoor ik helemaal niets, geen zoemtoon, geen pieptoon, nada. Precies na een minuut reset zich de aangesloten Esperia SpeedTouch 780 (software release 7.4.32.7), waardoor ook de ethernetaansluiting en wifi eruit liggen. Stroom eraf en erop helpt niet. Vervanging van het vaste telefoontoestel met een ander geeft hetzelfde probleem. Ik kan wél gebeld worden, de telefoon gaat keurig over en ik kan gewoon een gesprek voeren. Het heeft allemaal jarenlang probleemloos gewerkt. Kan iemand mij een suggestie geven, anders dan de Esperia uit het raam gooien? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 January 2021, 15:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN bellen en vragen om een andere router. Deze die u nu heeft hoort in het museum thuis.

Hallo @Veggie Flycatcher , dat modem hoort in het museum thuis, weggooien is zonde, is trouwens eigendom van PTT, nu KPN, dus weggooien zou ik niet doen.

Even bellen met 0800 0402 voor een ander modem.

 

 

Bedankt Nick en Jan voor jullie snelle reactie.

KPN gaat mijn museumstuk omruilen voor een hedendaags apparaat.