Beantwoord

Facturen en betalingen gaan niet goed. CS communicatie gaat moeizaam

  • 12 April 2020
  • 12 reacties
  • 213 keer bekeken

Badge

Vanaf februari dit jaar overgestapt van Telfort naar KPN, echter van een rustige , naar een moeizame relatie gegaan. 
Het afsluiten van een nieuw abonnement was zo gepiept, echter daarna meer telefonisch contact gehad met KPN dan met familie en vrienden. 
Facturen die niet kloppen,  abonnement dat ineens anders wordt omschreven, automatische incasso’s die maar niet goed worden geïncasseerd en moeizame telefoongesprekken met de helpdesk, ondanks alle vriendelijkheid. 
Ik wil nu graag dat alles wordt opgelost, zodat ik weer in een rustig “Telfort”achtige situatie terecht kom. 

*Adming: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 April 2020, 09:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Klussedeklus, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Ik kijk graag met je mee. Gaat het om vaste of mobiele diensten? En wat gaat er dan precies niet goed? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

Badge

Bij deze!

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik heb gereageerd op je privébericht. Ik heb nog een extra deel van de gemiste Hussel korting gecrediteerd en de automatische incasso lijkt in orde. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Badge

De incasso soap wordt verder vervolgd 😳

Wederom lukt het KPN niet om geld te incasseren , ondanks alle toezeggingen!

Bij mijn facturen zie ik inmiddels, dat de rekening zou zijn betaald, echter is deze niét van mijn rekening afgeschreven! 
Volgens KPN  zou het rekeningnummer van Telfort worden gebruikt, of zoiets…...

Reputatie 7
Badge +30

Nou, wat stom dit! Ik zie dat je contact hebt gehad met de collega's van de klantenservice en dat zij wederom met onze afdeling Collections gebeld hebben. Gaven die aan dat het rekeningnummer van Telfort wordt gebruikt? Wordt er nu opnieuw actie ondernomen?

Badge

:triumph: Jep, volgens hen moet het nu toch écht zijn opgelost! Zit onderhand aan het eind van mijn contract 😂

Gewoon blijven lachen Marcia, maar echt professioneel ziet het er niet uit hoor!

Badge

Raad eens…..

Ik kreeg zojuist een mail van KPN , dat mijn betaalgegevens zijn veranderd.

Vanaf nu krijg ik een acceptgirokaart in de bus!

Dus niet he! Ik hang dus alweer aan de lijn ……..

Reputatie 7
Badge +30

Erg bijzonder allemaal :-(. Ik zie dat dat inmiddels weer gecorrigeerd is. Hopelijk gaat het nu dan eindelijk goed! 

Badge

Kan mij een link worden verstuurd van de laatste factuur van mei 2020, zodat ik deze rekening kan betalen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Klussedeklus, ik heb je bericht even samengevoegd met je lopende topic. Het is momenteel behoorlijk druk en dan duurt een reactie op een nieuw topic langer dan normaal. Op het moment dat ons systeem registreert dat je een openstaande betaling hebt, krijg je hier weer bericht over per mail en/of sms. Je kunt dan de betaling via iDeal doen. Hij staat nu nog niet als ‘gemist’ geregistreerd. Als je dan een betaling doet, wordt ‘ie gewoon teruggeboekt.

Badge

Ik heb vannacht de betaling voldaan!

 

Reputatie 7
Badge +30

Aah! Top :-).