Beantwoord

fritzbox 7590 telefoon aansluiten

  • 25 June 2020
  • 9 reacties
  • 1318 keer bekeken

hoe telefoon werkend’instellen

bij bellen naar huistelefoon alleen ‘bezet-toon

icon

Beste antwoord door abap 27 June 2020, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@abap Heb je hier iets aan: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/eigen-modem-instellen-en-gebruiken.htm

Piet.

Dank voor hulp.

Ik heb die route gevolgd. Maar bij het invullen bij SIP mijn wachtwoord, krijg ik de foutmelding. ‘probeer het later nog eens'’. 

Volgens ww controle is mijn ww goed.

Ik heb diverse malen deze route uitgevoerd, maar kom niet verder.

 

Bij de route volgens handleiding kan ik nergens invullen dat ik KPN als provider heb.

ter info als ik naar mijn mobiel bel of van vast naar mobiel krijg ik de bezettoon.

Reputatie 7
Badge +9

@abap Vraagje: heb je een Fritz!box 7590 gehuurd bij je KPN-internetabonnement, of is het een zelf aangeschaft modem? In het laatste geval, heb je dan ook nog een door KPN bij je abonnement geleverde Experia Box?

Piet.

Ja, die Epiria v10a heb ik nog. De Fritznox huur ik.

 

Sorry voor vertraagde reactie.

Intussen is probleem (geen telefonie mogelijk) opgelost dankzij de prima hulp van helpdesk.

(Mijn waardering voor deze mensen:  meestal vanuit zeer warme zolderkamer aan het werk)

Reputatie 7
Badge +9

Mooi dat het gelukt is, @abap.

Als je een Fritz!Box huurt heb je gratis ondersteuning van de TechDesk. Daar weten ze wel raad met dit soort problemen…! :grin:

Piet.

Ja, dat weet ik.  Maar een waardering in deze tijden is op zijn plaats. Toch?

Ook al doen ze gewoon hun werk.

Reputatie 7
Badge +9

:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +15

@abap Welkom op het forum. Goed om te lezen dat het probleem al opgelost is door mijn collega's van de Techdesk. Ook mooi om te zien dat je je waardering uitspreekt voor deze medewerkers. Uit ervaring weet ik dat je constatering meestal klopt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben kun je altijd bij de Techdesk terecht, maar ik en mijn forumcollega's helpen je ook graag verder!