gebeld worden door personen die ander nr gebeld hebben

  • 31 August 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik wordt al jaar gebeld door verschillende personen die ander tel nummer bellen .
Hoei los ik dit op ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik denk dat je nummer gewoon heel erg gelijkend is op dat andere nummer. Als iemand nummer X belt kan ie niet met nummer Y worden verbonden.

Zo word ik regelmatig gebeld door mensen uit het oosten die hun huis willen laten schilderen. Het (06)nummer van het schildersbedrijf eindigt op een 6 en de mijne op een 5. Verder zijn ze eender.
Helaas staat op de website van zijn gemeente mijn nummer bij zijn gegevens... Dat wijzigen lukt maar niet. Op de eigen site van het schildersbedrijf staat wel het juiste nummer: 06....6.

En een goede kennis van me werd jarenlang gebeld voor reserveringen van een plaatselijk restaurant. Dat verschil was ook 1 cijfer.

Enige oplossing: of jij of die ander veranderd z'n nummer. (als je het andere nummer weet dan kun je eens bellen)
Onze nrs verschillen heel erg .
En als men dat andere nr belt gaat mijn telefoon over .
Heb KPN al gebeld .
Ze gaan er mee aan de slag .
Heb nu ook tel nr van diegene die gebeld hoort te worden .
Vrij ingewikkeld allemaal .
Ik bij KPN en hij bij telfort.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Pip, welkom op het forum! Zoals je het beschrijft klinkt het alsof die andere persoon een doorschakeling op zijn nummer heeft gezet naar jouw nummer. Dat zou die andere persoon dan ook zelf weer kunnen verwijderen. Heb je al iets verder gehoord vanuit ons?
Nop niets gehoord .
Reputatie 7
Badge +30
Zou je dan je gegevens willen invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan ga ik kijken of ik meer informatie kan achterhalen.