Vraag

Geen gebruik kunnen maken van mijn volledige kpn diensten

  • 4 May 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen over de dienstverlening van kpn.

Heb sinds vorige week een vaste lijn aangevraagd helaas in mijn order nog steeds niet bijgewerkt in mijn kpn.

Meerdere keren met de klantenservice van kpn gebeld niemand heeft mijn probleem tot nu toe kunnen oplossen.

Heb sterk het gevoel dat ik als klant totaal niet serieus word genomen .

Het probleem is bekend bij kpn maar er word niets opgelost bug in het systeem krijg ik elke keer te horen.

Ik vind dat kpn hier echt slecht mee omgaat en medewerkers staan mij als klant onprofessioneel te woord.

Al meer dan een week kan ik niet beschikken over de dienstverlening in mijn kpn niets is toe te voegen of te verwijderen .

Bij deze wil ik een vergoeding zien voor alle ongemakken die ik tot nu toe heb ervaren.

Het vertrouwen in de dienstverlening is sterk afgenomen

Hoop op een spoedig reactie

 

Hoogachtend

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mgreth, welkom hier. 

Ik begrijp dat jouw order nog niet afgerond is. Deze had wel afgerond moeten zijn begrijp ik? Hebben mijn collega's ook gezegd waarom deze nog niet afgerond is? 

Ik kijk graag nog even mee hoe het ervoor staat. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

Ik kan je al wel zeggen dat ik je geen vergoeding kan geven voor dit ongemak. Wel spijtig dat het zo loopt. Excuses daarvoor. 

Hallo,

Ik vind het een reactie waar ik totaal niets mee kan.

Heb een overeenkomst met de kpn waar ik fors al jaren voor betaal.

Nu word er niet geleverd waar ik wel voor betaal.

Een excuus is voor mij totaal niet interessant hiermee word het probleem niet mee opgelost.

Wel een coulance dit is wel op zijn minst wat er moet gebeuren

Heel onprofessioneel dat we nu 3 weken verder zijn en dat niemand van een vaste lijn weet.

Laat staan dat de kpn dit gaat oplossen.

Ik denk er nu na jaren mijn contract op te zeggen.

De kpn zal mij moeten overtuigen dat het goed gaat komen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil graag nog eens meekijken waar het probleem zit, dan kan ik daar ook meer over vertellen. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik hier nog in kan betekenen.Â