Beantwoord

geen kiestoon

  • 29 October 2020
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Mijn Chigaco 440C geeft geen kiestoon (wordt niet gebeld/kan niet bellen) meer terwijl andere toestellen op de zelfde aansluiting wel werken. Het moet dus aan het toestel zelf  of het basisstation liggen. De batterij is goed.
Wat kan het zijn, einde oefening?

icon

Beste antwoord door heksenbezem 3 November 2020, 15:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi heksenbezem, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Erg zuur natuurlijk als je telefoon het heeft begeven. Zoals je het beschrijft, moeten we het inderdaad in de Chicago zoeken en ben ik er bang voor dat die zijn beste tijd heeft gehad. Ook als de batterij verder nog goed is, kan het nog wel eens helpen om die er een nacht uit te laten. Loop anders de: handleiding eens langs om te kijken of er misschien een instelling verkeerd staat. Als laatste redmiddel kun je nog proberen de standaard instellingen te herstellen zoals op pagina 52 staat beschreven.

Hopelijk lukt het zo en krijg je hem weer aan de praat!

HI Robin,
Dank voor je uitvoerige reactie.

Ik heb 'm gereset, tijdje van de stroom gehaald, batterijen eruit/erin met als resultaat, dat ik 1x kon bellen en daarna was hij weer zo dood als een pier.

Ik heb het opgegeven en een Gigaset gekocht en kan gelukkig weer bellen en gebeld worden.
Met vriendelijke groet,
Heksenbezem

Chigaco 440C is wel een stok- en stokoud model. Kom een Tweakers bericht uit februari 2003 (tweeduizenddrie) tegen.

Maar je hebt al een nieuwe gekocht lees ik. Dat zou ook mijn Ă©nige advies zijn geweest.

Hi Peter, 
Dank voor je reactie. Ik heb alle opties al geprobeerd, maar zonder resultaat, dus weg met dat ding!
Groet, Heksenbezem

Reputatie 5
Badge +8

Heel verstandig dat je een nieuwe hebt aangeschaft Heksenbezem. De Chicago kun je vast en zeker wel bij een recyclepunt inleveren. Wellicht kunnen ze er daar nog iets moois van maken :yum:

Reageer