Beantwoord

Geen toon bij bellen en men kan mij niet bellen

  • 2 December 2020
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Als ik mijn vaste telefoon opneem hoor ik de normale toon. Als ik bel hoor ik niks meer en men kan mij ook niet bellen. Er is geen storing. Dat is gecontroleerd. Daarna zullen de instellingen worden gecontroleerd en vervolgens wordt er steeds gemeld dat “ er een fout is opgetreden"en kom ik dus niet verder. Ik vind nergens een nummer van de klantenservice om te bellen of te appen. Hoe los ik dit op? Het kan ook aan mijn telefoon liggen, maar ik moet eerst zeker weten of het nergens anders aan ligt.

icon

Beste antwoord door JansF 2 December 2020, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JansF, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je kunt de klantenservice bereiken via het gratis nummer 0800-0402. Ik kijk natuurlijk ook graag met je mee. Begrijp ik goed dat je niet meteen een ander toestel hebt om te testen of die wel werkt? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, telefoonnummer en klantnummer(s)? Heb je vaste telefonie via de Experia Box of niet?

Dankjewel. Mijn man heeft het probleem ondertussen opgelost door eenvoudigweg de stekker er even uit te halen en daarna er weer in te doen.

Aha, een typisch gevalletje van :

https://www.youtube.com/watch?v=cVQs3n6ebMI

:-)

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig maar! Fijn dat je het nog even liet weten :-).