Beantwoord

Geen vaste telefoon meer na aansluiting glasvezel

  • 12 June 2020
  • 16 reacties
  • 4890 keer bekeken

Vandaag aangesloten op glasvezel alleen vaste telefoon werkt ineens niet meer, alles geprobeerd maar helaas, wie weet de oplossing

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 June 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe heeft u de telefoon aangesloten? Toch wel op de groene telefoonpoort van de Experiabox? 

 

Ja , zelfs in de andere telefoon geprobeerd

Telefoonpoort

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

Experiabox V10

Reputatie 7
Badge +24

Aha:

Groene poort "Phone 1" zou je moeten gebruiken.

Werkt niet, ook die poort ernaast niet

Reputatie 7
Badge +24

De Experiabox even uitzetten en weer aanzetten misschien?

Heb ik allemaal al gedaan, ik ga kpn bellen

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Estherronald, welkom! Dit is vreemd! Heb je inmiddels contact met ons gehad? Is er uitgelegd wat er aan de hand is? Heb jij ook een nieuw abonnement gekregen? Kan het zijn dat de vaste telefonie daar niet in is meegenomen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) als dat nog nodig is? We helpen je graag. 

Beste marcia, ik heb inmiddels contact gehad met de kpn en de medewerker heeft van alles en nog wat doorgemeten maar helaas het lukte hem ook niet om ons probleem op te lossen, hij heeft 1 of ander tikkie aangemaakt met ons probleem

 

Ik hoor graag van u

Reputatie 7
Badge +24

Persoonlijke gegeven in je forumprofiel zoals

@Marcia_ aangeeft en niet hier openbaar op het forum.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat mijn collega inderdaad een ticket aangemaakt heeft voor onze technische dienst. Zij pakken dit binnen drie werkdagen op. Ik ga er dan ook vanuit dat je maandag of dinsdag iets hoort. Hopelijk is het snel opgelost! Ik zie zo ook niet wat er aan de hand is: administratief gezien lijkt het namelijk in orde inderdaad!

Ik wacht af, hoop dat het dan verholpen word

Hier helaas het zelfde wat was de oplossing 

Reputatie 7
Badge +30

Bij jou werkt, na aansluiten van glasvezel, ook ineens de vaste telefoon niet meer, @Remco30? Je kunt in dat geval het beste even proberen om het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken en evt. de Experia Box te herstarten of resetten. Als het dan nog niet werkt, is het snelste om even te bellen (mobiel) met de collega's via 0800-0402. Zij kunnen direct met je mee kijken. Mocht je dat liever niet willen, helpt de community je ook graag verder. Wil je in dat geval ook je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en telefoonnummer?