Vraag

Gesprek vaste telefoon valt iedere keer na een paar minuten weg

  • 10 November 2022
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

bij mijn moeder valt de vaste telefoon, steeds na een paar minuten gesprek weg. ik heb al een paar keer gebeld met KPN, dan deden ze op afstand een controle, maar dit heeft niets geholpen. ik weet niet meer hoe ik haar nu verder moet helpen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Fijn dat je je moeder hiermee helpt.

Heeft ze een draadloze telefoon?

Als die altijd maar op de lader ligt kan de batterij capaciteit zo terug gelopen zijn dat ie tijdens een gesprek al na een minuut kan uitvallen zelfs. Ook al geeft ie aan dat ze vol zijn.

Is er nog iets zichtbaar op de display als het uit valt?

Het is inderdaad een draadloze telefoon (setje van 3).

Er verschijnt niets op het scherm, wel hoort ze kort van tevoren een piep, dan valt het weg.

hij staat altijd op de lader.

Als het steeds met dezelfde handset gebeurt dan eens een van de andere gebruiken. Of nieuwe oplaadbare batterijen. NiMH 550 - 750 mAh.

Ik houd het op een uitvallende handset. 

Altijd maar op de lader is niet goed voor levensduur en capaciteit van de batterijen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en nog van harte welkom hier @van der Hout!

Goed om te zien dat @PeterG al toegesneld is in jouw topic. En inderdaad, wat fijn dat je je moeder hiermee helpt. Ben je verder gekomen met de vragen en tips van Peter? We horen graag hoe het afgelopen is, en ook als je vragen hebt natuurlijk.