Beantwoord

Gesprekskosten voor bellen naar Compleetnummers

  • 2 February 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Bij mij hetzelfde probleem. Bij de vaste telefoon wordt inmiddels ongeveer al 5 maanden de gesprekskosten in rekening gebracht naar mijn mobiel die allebei in het compleet pakket zitten.

Op 12 januari de klantenservice gebeld. Het hele verhaal uitgelegen. Op 16 januari werd ik teruggebeld. Weer het hele verhaal uit moeten leggen. Ze zouden het doorspelen naar een andere afdeling. Op 26 januari zelf maar weer eens gebeld. Toen kreeg ik een wat minder vriendelijke medewerker aan de lijn die de boodschap had dat het loopt en dat hij er niets aan kan doen. Erg jammer dat het zo gaat KPN. Ik was altijd tevreden over de jullie maar begin nu toch wel aan een andere provider te denken.

mvg. Ron Besseling

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 February 2020, 19:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Toen kreeg ik een wat minder vriendelijke medewerker aan de lijn die de boodschap had dat het loopt en dat hij er niets aan kan doen.

Je hebt gewoon recht op gratis onderling bellen en dus heeft die minder vriendelijke medewerker het natuurlijk fout met de opmerking dat hij er niets aan kan doen.

Hij kan natuurlijk altijd het issue neerleggen bij iemand die er wel wat aan kan doen.

Ik hoop dat @Erik_ of één van zijn collega's snel zal reageren om dit recht te gaan zetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @sneepie, welkom hier. 

Er worden dus kosten in rekening gebracht die onterecht zijn. Dat is niet zo fijn. Nu zie ik dat je gister hier nog over gebeld hebt. Mijn collega heeft het uitgezet. Hopelijk snel meer duidelijkheid. 

Mocht je ondertussen nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag. 

Hallo Bart, ik ben idd vorige week gebeld door een medewerker van KPN. Volgens hem wordt ik begin maart weer gebeld en dan zou het opgelost zijn en de teveel in rekening gebrachte kosten worden dan terugbetaald.Ik denk dat het goed komt.

Mvg. Ron Besseling

Reputatie 7
Badge +20

Daar ga ik ook zeker van oud. Wil je laten weten als er weer contact is geweest?