Beantwoord

heb ik vast bellen nog nodig en heeft opzeggen concequenties ?

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Na al vele jaren een vast bellen abonnement in mijn alles in 1 te hebben, hebben wij ook mobiele toestellen in gebruik. Is ons vast bellen nu overbodig en wat zijn de consequenties voor het opzeggen daarvan. Gaat dat ten kosten van de samenstelling van mijn alles in 1 pakket en mogelijk de voordelen die zijn opgebouwd ? Inmiddels is bekend dat wij glasvezel krijgen dus dat wordt interessant. Graag uw reactie.

icon

Beste antwoord door Nick83 28 October 2020, 17:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Na al vele jaren een vast bellen abonnement in mijn alles in 1 te hebben, hebben wij ook mobiele toestellen in gebruik. Is ons vast bellen nu overbodig en wat zijn de consequenties voor het opzeggen daarvan.

Je zult moeten verlengen naar een Hussel abonnement. En financieel word je daar denk ik niets wijzer van.

Gaat dat ten kosten van de samenstelling van mijn alles in 1 pakket en mogelijk de voordelen die zijn opgebouwd ?

Ja.

Inmiddels is bekend dat wij glasvezel krijgen dus dat wordt interessant.

Waarom? Er veranderd dan helemaal niets aan uw abonnement. Tenzij u dat zelf wilt.

Het gaat ons om de post voor vast bellen te skippen vanwege de mobielen. Glasvezel gebruiken we voor internet.

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat ons om de post voor vast bellen te skippen vanwege de mobielen. Glasvezel gebruiken we voor internet.

Als u Alles-in-1 heeft, dan heeft u als het goed is geen aparte post voor vast bellen op de factuur staan.

Heeft u wel een aparte post van 2 euro voor vast bellen op de factuur staan, dan heeft u geen Alles-in-1 pakket. En dan kan vast bellen wel stopgezet worden zonder alles verder overhoop te trekken.

Dank je

Reageer