Beantwoord

hoe kan ik een klacht indienen?

  • 21 February 2020
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Hoe kan ik een klacht indienen, dat ik een hele week geen vaste telefonie en WiFi gehad en daarom mijn mobiele telefoon prepaid abonnement te veel hebt gebruikt. Normaal betaal ik 6 euro in de maand en nu heb ik geen internet en beltegoed meer omdat ik op € 25,-zit!

De KPN monteur is vrijdag 14 februari bij ons geweest omdat we gingen overstappen van T-mobile naar KPN. We moesten € 15,-betalen voor de tweede tv aansluiting. Die dag was er een storing met de telefoon, dus de monteur vertrok weer terwijl we geen telefoon hadden, dit zou de volgende dag vanzelf verholpen worden…...dus niet! naar 6x bellen met KPN en een week later, dus van vandaag 21 februari, eindelijk een monteur, die alles goed aangesloten heeft.

Ik ben het 5e telefoontje ook nog eens erg onbehoorlijk behandeld door een telefoniste van KPN! Ze was heel kortaf en heeft midden in het gesprek de verbinding verbroken! Ze had een Limburgs accent.…

Hoe krijg ik mijn belkosten vergoed?

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 February 2020, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Het nummer van kpn is gratis. Daar kunnen geen kosten voor vergoed worden.

Verder zijn er vaste bedragen voor.

Info en formulier: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

en nu heb ik geen internet en beltegoed meer omdat ik op € 25,-zit!

Gewoon weer opwaarderen lijkt mij.

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Henkpn, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Heel jammer dat het aansluiten van je KPN abonnement zo'n gedoe op heeft geleverd! Je bericht roept een aantal vragen bij mij op, waar ik graag een antwoord op zou willen ontvangen zodat ik weet hoe de vork precies in de steel steekt en hoe ik je het best verder kan helpen :slight_smile:

Je geeft aan dat er een 2e monteur bij je langs is geweest na een week, die alles goed aan heeft gesloten. Wat was er niet goed aangesloten door de eerste monteur? Doel je daarmee op iets buitenshuis? Of had de monteur je telefoontoestel niet goed aangesloten op de Experia Box? Ook geef je aan dat je geen wifi had. Bedoel je daarmee dat je helemaal geen internet had? Of deed het internet het wel via een bekabelde verbinding?

Zou je verder je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je prepaid nummer én je simkaartnummer mag je invullen bij het opmerkingen veld, dan kan ik je verbruik daarvan ook bekijken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!