Beantwoord

Hoe kan ik een nummer blokkeren zonder de MijnKPN app?

  • 13 July 2023
  • 14 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik wil een nummer blokkeren dat mij dagelijks belt op mijn vaste nummer. Via de website kan ik alleen terugvinden dat ik een nummer kan blokkeren via de app van KPN. Die heb ik niet en wil ik ook niet. Is er een andere manier, via MijnKPN op de site om een nummer te blokkeren? Het zou gek zijn als ik gedwongen wordt een app te downloaden alleen hiervoor?

icon

Beste antwoord door GeSp 13 July 2023, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Angelique663 ik heb het even gecontroleerd, kan inderdaad alleen via de app.

 

@JanD , dank je wel voor je reactie. Ik vind het eigenlijk zot dat je tegenwoordig maar voor alles een app moet downloaden en dat je anders dingen niet geregeld kunt zien… :-(

@JanD , dank je wel voor je reactie. Ik vind het eigenlijk zot dat je tegenwoordig maar voor alles een app moet downloaden en dat je anders dingen niet geregeld kunt zien… :-(

Het is de moderne tijd, of je wilt of niet. Met sommige dingen moet je echt meegaan, anders kun je niet verder, helaas.

Ik zou gewoon de app installeren, is optimaal beveiligd en je kunt er meer mee dan via de website.

Succes @Angelique663 

@JanD, ik snap je redenatie maar er wordt m.i. te weinig rekening gehouden met de mens die iets mankeert. Te oud, laaggeletterd, beperkingen. Alle ontwikkelingen prima maar houd ook rekening met diegenen die niet meekunnen hierin. Maar ja, ik besef ook dat jij en ik dat niet gaan oplossen met elkaar. Dus dank voor je hulp tot nu toe. 

Graag gedaan @Angelique663 , als je geen smartphone hebt, gaat het inderdaad niet lukken.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Angelique663 

 

Op de MijnKPN website kan ik nog wel nummers blokkeren.
Weet je zeker dat dit bij jou ook niet kan @JanD   of zou dit alleen bij oude abonnementen nog kunnen?

 

@GeSp mag ik je hierbij acuut mijn liefde betuigen? 😍

ik heb gezocht en gezocht en niet gevonden en nu is het geregeld! Geweldig! Dank je wel.

Eindelijk verlost van dit vervelende telefoonnummer dat me dagelijks lastigvalt op vast nummer en mobiel. Mobiel was zo geregeld maar vast dus niet. 

Hierbij een grote digitale bos bloemen 💐.

En @JanD voor jou ook een bos bloemen 💐 😉

Reputatie 7
Badge +24

Mb's delen kan ook alleen maar in de app. Ik vind het belachelijk. 

Ik kijk het even na @GeSp 

Ik kom der op terug.

Dat zou fijn zijn voor @Angelique663 

Je hebt gelijk, het kan toch.

Zie je het ook @Angelique663 , het kan toch, gelukkig voor jou.😀

Mb's delen kan ook alleen maar in de app. Ik vind het belachelijk. 

Daar gaat het in dit geval niet om.

 

@JanD Het was me inderdaad gelukt, ik heb je reeds een bos bloemen gestuurd (digitaal dan :-) )

Reputatie 7
Badge +18

@Angelique663 Fijn dat het gelukt is en bedankt voor de 😍 en de 💐

Mb's delen kan ook alleen maar in de app. Ik vind het belachelijk. 

Nee @Nick83 . Dat kan alleen via sms.

Vanuit de app wordt dan namelijk de sms functie geactiveerd.

Reputatie 2

Graag gedaan @Angelique663 , als je geen smartphone hebt, gaat het inderdaad niet lukken.

 

Tsja.  Er zijn zelfs zaken, die kan je alleen regelen, als je een auto hebt, omdat het betreffende bedrijf aan ( een afrit van ) de snelweg ligt, en er geen bus heengaat, of fietspad naast ligt.

Het is maar een voorbeeld van hoe krom sommige zaken zijn.

Gelukkig heb ik wel een auto.