Beantwoord

Hoe kom je in contact met de KPN bij storing?

  • 26 November 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik probeer inmiddels drie weken om storing met mijn vaste telefoon op te lossen. Na stap 3 van de digitale begeleiding krijg ik de opmerking “probeer het later nog eens”. Het is enorm frustrerend dat ze me continue in een rondje sturen en dat er nergens een nummer is te vinden om het probleem op te lossen. Is de KPN alleen snel met reageren wanneer je wil overstappen naar Ziggo? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 November 2020, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

U kunt bellen met 0800-0402 en zeggen tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. U kunt hier ook chatten met KPN. Of via het forum zoals nu, kunnen klanten en medewerkers met u meedenken en oplossingen zoeken. Waarmee kunnen wij u helpen?

Reputatie 7

Welkom op het forum @FransF. Zo lang zonder werkende telefoon zitten is niet de bedoeling natuurlijk! Als je dan in een cirkeltje komt bij het proberen op te lossen word je daar ook niet vrolijker van natuurlijk. Jeroen heeft je al een paar mogelijkheden gegeven om snek in contact te komen met ons, is het via die weg gelukt? Als het nog niet is gelukt, zou je dan kunnen vertellen wat je precies al hebt gedaan en daarnaast ook je forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik meekijken,

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @FransF, hopelijk betekent dat dat de storing verholpen is. Als dat niet het geval is weet je ons te vinden.