Vraag

Hoe zie ik of ik word gebeld met een door mij geblokkeerd nummer

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Recentelijk heb ik 30 telefoonnummers geblokkeerd van instanties die mij het beste energiecontract denken aan te bieden.  Toch zie ik deze nummers terug op mijn telefoon. Ik hoor niets wanneer ik opneem maar de vraag is HOE ik anders kan zien dat ik dit nummer heb geblokkeerd wanneer ik word gebeld. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Typisch. De op mijn vaste telefoon geblokkeerde nummers komen helemaal niet door. Niet op de telefoon zelf maar ook niet in de bel-log van het modem. 

Je hebt dit gepost onder “vast bellen” maar bedoel je misschien op je mobiele telefoon? Daar vind de blokkering inderdaad pas plaats op het toestel zelf. Daarbij zal het nummer inderdaad geregistreerd worden. Direct wordt de verbinding verbroken, de beller krijgt bezettoon, en je telefoon geeft geen bel of tril signaal.

Gerard dank voor je respons. Nee dit is echt de vaste lijn. Mobiel werkt de blokkade zoals verwacht en geen probleem. 
gisteren heb ik zo’n 30 energiebedrijven als geblokkeerd opgenomen in mijn kpn. 
Vandaag belde er weer in en zie daar een geblokkeerd nummer. Het was wel stil toen ik opnam maar dat komt wel vaker voor tenslotte. Dus zo. Oud toestel ? Ouwe giga set ?

Dus zo. Oud toestel ? Ouwe giga set ?

Heeft er niks mee te maken. Voor de vaste telefoon worden geblokkeerde oproepen bij kpn al geblokkeerd. 

Daar merk je helemaal niets van. Die bereiken je huis niet eens!

Het zal wel een nummer dat heel erg lijkt op een geblokkeerd nummer. Een cijfer verschil bijvoorbeeld.