Ik probeer de hele middag al het rekeningnummer te wijzigen waarop de automatische incasso plaatsvindt van mijn Thuisbellen abonnement. Dit is een eenvoudig BudgetBellen abonnement voor een alarmlijn.
Eerst geprobeerd een MijnKPN account aan te maken, maar dat gaat niet. Bij het aanmaken wordt geconstateerd dat ik geen KPN internet gebruik. In dat geval moet ik een 10 cijferig klantnummer invullen. Dit staat niet op de factuur vermeld, alleen een 11 cijferig machtigingskenmerk.
Dan maar 0800-0402 gebeld (circa 10x). In het verleden kreeg je daar, na een half uurtje in de wacht te hebben gestaan, nog wel een medewerker aan de telefoon. Nu alleen een computer, die je, hoe je de vraag ook formuleert, doorverwijst naar de website, of de verbinding verbreekt.
Dan zou er nog een chatfunctie moeten zijn, maar ook daar krijg ik geen contact.
Dus nu maar, als laatste poging, het via dit forum geprobeerd.
Als allerlaatste oplossing kan ik nog wachten tot binnenkort het oude rekeningnummer vervalt. Dan zal KPN vanzelf wel contact met mij opzoeken, maar het heeft niet mijn voorkeur om het zover te laten komen.
Beste antwoord door PMM1
Bekijk origineel