Beantwoord

Irritante kraak/tik tijdens de gesprekken

  • 3 May 2020
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb vorig jaar een dect set gekocht in de KPN-winkel, die functioneerde eerst goed. De laatste tijd echter klinkt er een irritante kraak/tik tijdens de gesprekken, wat heel vervelend is omdat ik die telefoon ook voor mijn werk gebruik. Er is geen sprake van verouderde toestanden of iets dergelijks, ik kan niet verklaren hoe dit is ontstaan.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 May 2020, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Elizah, welkom op het forum. 

Na 1 jaar zou ik niet gelijk denken aan ouderdom, maar een defect is mogelijk. Heb je ook de optie om even een ander toestel te testen? Vrienden/familie/buren? Een enigszins vreemd verzoek, maar dit om snel uit te sluiten of het aan je toestel ligt of aan de Experiabox of ons signaal. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Elizah, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Mijn excuses, ik heb uw reactie over het hoofd gezien. Ik zal eens testen met een ander toestel, en ik zal mijn gegevens aanvullen!

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem, ik wacht dit af.Â