Beantwoord

Kan niet gebeld worden

  • 25 January 2021
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedenavond. Hoe is deze discussie eigenlijk afgelopen. Hier exact hetzelfde euvel namelijk.  We kunnen wel bellen maar gebeld worden niet. 

Vrgr Albert 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 5 February 2021, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Albert Bleker Hoe is de situatie nu? Kun je alweer gebeld worden? Laat het weten als je nog hulp nodig hebt. Wellicht kun je ook al testen met een andere telefoon en de kabels even langslopen: dan kunnen we uitsluiten dat het daaraan ligt. 

Hallo Bart. Nee. Het werkt nog steeds niet. Het is een DECT aansluiting en basisstation is net nieuw.  We kunnen wel bellen. Het probleem ligt ergens bij KPN. Signaal aanbod is op dit adres sowieso dramatisch. Zal daar wellicht mee te maken hebben. Structureel kan KPN hier niet datgene aanbieden wat minimaal verkocht wordt. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Albert Bleker Flink vervelend. Op basis van wat je zegt durf ik echt nog niet te zeggen wáár het probleem ligt; dat zal moeten worden uitgezocht. Kun je de bekabeling eens bij langslopen en vooral eens testen met een andere telefoon. Dan kunnen alvast iets uitsluiten. En wat bedoel je precies met een ‘dramatisch signaal-aanbod’? Het ligt vast aan mij, maar dat kan ik even niet plaatsen. 

Bart. Naar welk kpn mailadres kan ik meer info sturen?  Dan kan ik uiteenzetten wat ik bedoel met dramatisch signaal aanbod. Inzake het bellen; goede bedoelingen hoor van KPN maar het checken middels een andere telefoon is het eerste wat een klant doet. Deed ik dus ook. Ik reageer op dit forum omdat je als private klant op jullie website niet verder komt. Daar wordt je via robots en standaard antwoorden het bos ingestuurd. Enkel als je je vermomd als zakelijke klant heb je enige kans van slagen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Albert Bleker Er is geen mailadres voor direct contact. Het is een te omslachtige manier gebleken om als contactmogelijkheid aan te bieden. Als je direct en één op één contact wilt, kun je terecht bij de telefonische klantenservice via 0800-0402. Je kunt ook een chat starten via de website of ons benaderen via de social media-kanalen. En voor elke klant, zakelijk of niet, doen de collega's van de klantenservice hun uiterste best. 

Je kunt je verhaal uiteraard ook kwijt op het KPN Forum. Het gaat hier wel iets anders. Op het KPN Forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek en helpen ze elkaar met tips en advies. Medewerkers van KPN, zoals ik, zorgen dat gesprekken goed verlopen en we zorgen dat alle informatie snel en makkelijk vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Maar direct reageren kunnen we dus niet. 

Als je via deze weg hulp wilt, ben je meer dan welkom om je verhaal te doen. Er zijn hier veel mensen van verstand van zaken aanwezig, die graag met je meedenken.