Beantwoord

Kan wel bellen, bij gebeld worden gaat telefoon niet over

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1

Wel kunnen wel bellen, maar als iemand ons belt, gaat de telefoon niet over. We zitten bij Telfort en heb nog geen mail gehad dat dit is overgezet naar KPN (migratie). Ik heb modem reset gedaan, vaste telefoon gereset (Gigaset SL78H) maar dit helpt ook niet, en zie in het modem de experia V8 staan, dat de vaste lijn (not plugged in) staat.

Dit is niet zoals het hoort te zijn en daarom werkt het naar ons bellen niet. Denk dat het aan het experia V8 modem ligt, Weet alleen niet of we al zijn overgezet van Telfort naar KPN.

Vriendelijke groeten,

Gertjan

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 3 November 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Twente Hoi Gertjan, lastig dat je niet bereikbaar bleek te zijn! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je op dit moment nog bij Telfort zit. 

Voor wat betreft bellen: Ik zie dat er door de klantenservice een nieuw modem naar je toe gestuurd is. Is alles gelukt met het nieuwe modem, en werkt de vaste telefoon weer goed? Het overzetten naar KPN komt er ook snel aan. Zo gauw dat voor jouw abonnement gaat gebeuren, ontvang je hierover een e-mail. Wanneer je helemaal over bent naar KPN ontvang je opnieuw een e-mail, zodat je weet dat je helemaal overgezet bent. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

 

Ja de vaste telefoon werkt weer na het installeren van het nieuwe modem.

Ik had ook een vraag gesteld naar de afstandsbediening die niet meer werkt, deze is opgestuurd heb je mij verteld, kan je dit ook bevestigen dat deze naar ons is opgestuurd.

*********

Vriendelijke groeten,

Gertjan Brummer

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@Twente Fijn dat de vaste telefoon het met het nieuwe modem weer goed doet! Daarnaast begreep ik ook dat je de nieuwe afstandsbediening in huis hebt, fijn om te horen. Je kan de oude afstandsbediening inleveren bij de milieustraat, deze hoef je niet terug te sturen. Je weet me te vinden als je nog vragen hebt.

Reputatie 1

@Twente Fijn dat de vaste telefoon het met het nieuwe modem weer goed doet! Daarnaast begreep ik ook dat je de nieuwe afstandsbediening in huis hebt, fijn om te horen. Je kan de oude afstandsbediening inleveren bij de milieustraat, deze hoef je niet terug te sturen. Je weet me te vinden als je nog vragen hebt.

Super bedankt Alexandra, echt top 😊👍