Beantwoord

knipperend lampje bij gemiste oproep chicago duopack

  • 28 April 2020
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb onlangs de siemens gigaset omgeruild voor een chicago duipack. Bij de siemens knipperde er een lampje op de telefoon zodat je wist dat je een oproep gemist hebt. Kan dat bij de duopack ook? Alvast dank

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 May 2020, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nicogb!

Als ik de handleiding van de Chicago Duo raadpleeg, zie ik daar het volgende staan: ‘Nieuwe berichten in de oproep/voicemaillijst worden in het display met de melding ‘Nwe berichten weergegeven’. Voor zover ik kan vinden, is dat de enige indicatie dat er gebeld is tijdens je afwezigheid. Is je al eens opgevallen dat dit in het schermpje staat? 

Dat lijkt me plausibele verklaring, dan vraag ik me direct af, wat was er mis met de oude manier van aangeven op een telefoon ?

Je zou met een losse voicemailmelder er bij alsnog een meer opvallend signaal hebben.

Typisch iets wat ergens te vinden is, kringloopwinkel, rommeldoos, website met 2e hands spullen.

Reputatie 7
Badge +20

Is het je gelukt om via ‘Nwe berichten weergeven’ je gemiste oproepen te bekijken @Nicogb:slight_smile:

Wat jammer dat je niet voor (een nieuwe) Gigaset hebt gekozen. KPN is veel te duur daarmee (is ook Gigaset). Dit is dezelfde maar dan onder het merk Gigaset. “Ietsje” (...) minder in de prijs :astonished: maar identiek.

Daar zit geen knipperend lampje op (het is verreweg de eenvoudigste) maar alleen een melding op het display.

P.S. Gigaset is jaren geleden afgestoten door Siemens en nu een zelfstandig merk.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!