Beantwoord

Komt er een alternatief voor afgesloten MijnKPN en Zelfservicelijn?

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 1290 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Niet zo lang geleden heeft KPN de beheeromgeving MijnKPN voor PSTN aansluitingen en de zelfservicelijn afgesloten. Hierdoor is o.a. het opvragen van facturen, beltarieven en de actuele gesprekskosten niet meer mogelijk, functies die toch wel handig waren. Is men van plan om op korte termijn met een alternatief te komen? Bijvoorbeeld in de vorm van een beheeromgeving die lijkt op MijnKPN voor Alles-in-één aansluitingen?
Indien er nog geen concrete plannen voor zijn, dan zou ik bij deze graag een aanvraag willen doen voor een beheeromgeving. Indien mogelijk, ook graag met o.a. de volgende functionaliteit:
  • Financieel overzicht met mogelijkheid van raadplegen facturen, actuele betaalstatus en actuele verbruikskosten(verbruikskosten al dan niet met een kleine vertraging);
  • Overzicht van tariefplan en bijbehorende tarieven;
  • Mogelijkheid tot raadplegen verbruiksspecificatie met gebelde nummers en ontvangen oproepen;
  • Mogelijkheid tot zelf wijzigen van gegevens als correspondentiewijze, rekeningnummers, adresgegevens en contactpersoon;
  • Mogelijkheid tot beheer voicemailplatform, in- en uitschakelen voicemail, evt. voicemail via e-mail;
  • Mogelijkheid tot beheer van doorschakelingen(call forwarding);
  • Mogelijkheid tot beheer van nummerblokkeringen(geen mobiele, 09xx, of internationale nummers), zowel inkomend als uitgaand;
  • Mogelijkheid tot beheer nummerweergave en nummervermelding in (electronische) nummergidsen;
Momenteel is slechts een fractie hiervan mogelijk via de telefonische klantenservice waarbij er doorverbonden moet worden naar de PSTN afdeling. Dit duurt vaak erg lang, omdat er vaak een wachttijd is en de situatie/vraag steeds opnieuw gesteld/uitgelegd moet worden aan medewerkers van verschillende afdelingen. Ik neem aan dat men het met mij eens is dat dit niet de gewenste oplossing is?
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 May 2019, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Niemand die hier iets over zou kunnen zeggen...?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Digitimes , Uiteraard valt daar wat over te zeggen. Via kpn.com/vastbellen kun je bepaalde gegevens opvragen die je voorheen zag in de MijnKPN omgeving. Dit is het alternatief die er gekomen is. Er komt zover ik weet geen andere omgeving zoals de beheeromgeving voor mobiel en andere vaste abonnementen. Misschien niet de gewenste oplossing, maar hoop dat je hiermee uit de voeten kan.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Digitimes, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer