Beantwoord

Kosten in rekening gebracht ondanks onbeperkt bellen

  • 25 May 2020
  • 15 reacties
  • 239 keer bekeken

Ik heb vanaf 4 mei het abonnement voor onbeperkt bellen. Toch zijn over het tijdvak van 4 tot 18 mei gesprekskosten in rekening gebracht. Volgens mij klopt dat niet. 
vr gr

john de Lang

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 June 2020, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jwhdelan 

Heb je soms gebeld naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087)? Bij deze nummers betaal je wel de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden.  (bron)

Hallo Ruud,

nee het betrof gewoon particuliere gesprekken met vaste telefoonnummers 

Vr gr

john de Lang

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jwhdelan, als onbeperkt bellen al op 4 mei aan is gezet, is het natuurlijk best merkwaardig dat er daarna nog kosten in rekening zijn gebracht :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Goeiemorgen Maja

 

het betreft telefoonnummer ***

 

vr gr

john de Lang

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik heb het profiel aangepast

 

vr gr

john de Lang

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Jwhdelan, ik zie dat er inderdaad ná 4 mei nog kosten in rekening zijn gebracht, waarom dit het geval is kan ik niet verklaren. Het gaat hier om €12,- aan onterechte belkosten. Ik ga dit bedrag vergoeden op de factuur van juni óf uiterlijk juli, hangt er even van af of de vergoeding nog meegenomen kan worden op de factuur van deze maand. Het gaat dus rechtgetrokken worden :slight_smile:

Hallo Maja

hartelijk dank voor de hulp 

Vr gr

john 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, blij dat ik heb kunnen helpen!

Hallo Maja

helaas zijn de kosten nog steeds niet verrekend. Hopelijk wordt dit snel opgelost 

 

Vr gr

john de Lang

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jwhdelan, wat gek is dit, mijn vergoeding is niet correct doorgevoerd door één van onze systemen en ergens tussen wal en schip geraakt :slight_frown:

Ik heb de vergoeding nu nogmaals doorgevoerd én goed gecontroleerd en ditmaal zal het goed gaan :slight_smile:  De vergoeding zal meegenomen worden op de factuur van augustus, excuus voor de vertraging!

Ok dank voor de snelle reactie. We wachten het weer af.

vr gr

john

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal goed, ik ga er niet van uit dat er nu weer iets mis gaat, maar zou het wel fijn vinden om in augustus van je te horen dat het inderdaad goed op de factuur staat :slight_smile:

Is goed, ik laat het weten👍

Hallo Maja,

deze keer is het gelukt . De kosten zijn verrekend. Drie maal is scheepsrecht.

Dank voor de hulp

 

vr gr

John de Lang 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, de aanhouder wint! :muscle_tone2::smiley:

Fijn dat het nu in orde is, graag gedaan!