Beantwoord

kpn abonnement aanvragen - geen koper netwerk aansluiting

  • 22 December 2020
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

ik krijg een nieuw appartement in het centrum van een dorp. de woning is net gesplitst in 2 appartementen. De ene heeft een kpn aansluiting, de andere niet. Ziggo geeft aan dat een gratis aansluiting wordt gelegd bij het afsluiten van een kontrakt. Is dat bij KPN ook zo?

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 December 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Een hele nieuwe aansluiting zal je moeten regelen via mijn aansluiting.nl

dank. moet je dan eerst een aansluiting kopen en daarna een abonnement nemen of krijg je de aansluiting gratis als je een abonnement aanvraagt?

 

Badge +19

Het beleid daaromtrent weet ik niet maar nu is je wordt van te voren geïnformeerd.  Informeer goed bij Ziggo want in principe gaan alle aansluitingen via mijn aansluiting.nl

Hallo @arjankarenbeld , ik zou gewoon via onderstaande link even kijken wat er op jouw adres mogelijk is:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Binnen die link geef je je postcode, huisnummer en eventuele toevoeging in.

Als er dan een verbinding getoond wordt kun je een abo aanvragen.

Is het adres onbekend dan moet er inderdaad eerst via eerdergenoemde aansluitingen.nl een verbinding gemaakt worden, daar kun je een offerte voor aanvragen en na gereedkoming een abo aanvragen bij een xDSL-provider.

Via KPNNetwerk.nl kun je ook checken of er binnenkort glasvezel komt in jouw straat, zie onderstaande link;

 

https://www.kpnnetwerk.nl/

Als er op het adres een redelijke snelheid mogelijk is via DSL en er is de vermelding dat pair bonding mogelijk is dan zijn er 2 aderparen beschikbaar in dat pand, althans volgens de administratie, in praktijk kan het anders zijn.

In geval van 2 aderparen zou het technisch (zonder graafwerk) mogelijk zijn om 2 DSL verbindingen te hebben op dat (gedeelde) adres, maar of dat ook uit te voeren is, daar ben ik benieuwd naar.