Sinds vorige week aanvraag gedaan om onze internetsnelheid laten verhogen. Daarvoor moest (helaas) de oude Experia Box V8 vervangen worden voor de nieuwste versie. Deze de dag erna ontvangen, 's-avonds vervangen en alles werkte weer. Zo leek het.
Vaste telefoon, draadloze headset is volledig operationeel en kunnen er mee uitbellen. Dachten dus, het werkt. Gisteren alleen te horen gekregen dat we niet meer gebeld kunnen worden! Dát hadden we nog niet laten testen.
Nu heb ik alle voorafgaande berichten op basis van de topics gelezen. Internet- én telefoon hersteldienst gebruikt voor het zogenaamd “herstellen van de verbinding en controleren van de kabels tot in huis” maar niets heeft geholpen. Nu probeer ik fysiek een persoon aan de lijn te krijgen om het probleem te melden maar dat is dus absoluut onmogelijk. KPN is niet meer in menselijke vorm te bereiken.
Heeft iemand een telefoonnummer om te vragen wat ik nu het beste kan doen? en
Nee, het probleem ligt niet aan onze huistelefoon, deze is zelfs ready voor internet bellen via IP-adres maar daar kan ik nog geen enkele informatie over vinden om de instellingen daarop te veranderen.
In afwachting van enige reactie.
Beste antwoord door André Volman
Bekijk origineel