Beantwoord

Lange tijd niet meer gebruikte vaste lijn doorverbinden met mobiele telefoon

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Wij hebben lange tijd een vaste telefoonlijn gehad. Nu zijn we verhuisd en hebben deze lijn meegenomen. We gebruiken deze lijn nooit. Sterker nog, de telefoon 033-nummer hebben we niet meer. Bestaat de mogelijkheid om al de oproepen, die nog via de oude lijn binnenkomen om te zetten naar onze 06-nummer? * + # kunnen we niet meer gebruiken, maar kunnen jullie dat wel voor ons doen? Ben benieuwd.
icon

Beste antwoord door AlexanderCG 12 February 2019, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Alexander, welkom op het forum. Een doorschakeling is alleen mogelijk wanneer het nummer nog actief staat op je aansluiting. Dat is niet meer het geval begrijp ik? Dan kan dit niet meer. Ik kijk wel graag voor je na wat ik op je adres kan vinden. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Is inmiddels goed opgelost. Heb via KPN instructies gekregen hoe ik het eea moet oplossen. Perfect.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.