Beantwoord

Levering nieuwe modem bij storing oude. i.v.m. corona levering bij buurtsuper open tot 18:00 uur. Verplicht inleveren oude.

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Levering nieuwe modem bij storing oude. i.v.m. corona levering bij buurtsuper open tot 18:00 uur. Verplicht inleveren oude. betekend 2 dagen vertraging voor mijn moeder, in verzorgingsflat mag je maar 1 bezoeker per dag. Bij storing was niet gemeld dat oude ingeleverd moest worden.

Donderdag 28-1-2021 storing gemeld , oplossing nieuwe modem. Zou 1 werkdag duren hopelijk levering zaterdag uiterlijk 1 februari 2021.

Vandaag sms dat levering gepland staat voor dinsdag 2-2-2021 bij een buurtsuper (is klein, zou bij grote zijn) deze sluit om 18:00 uur.

Vervolgens stond er dat je de oude moet inleveren anders krijg je de nieuwe niet mee. Was niet eerder genoemd. Nu in corona tijd betekend dit dat ik morgen pas haar modem kan ophalen en de nieuwe pas woensdag kan installeren. 

In haar verzorgingsflat mag maar 1 bezoeker per dag komen, fysiotherapie telt ook als bezoeker. Oplossing voor haar duurt dus bijna week waarin ze niet kan bellen, en vanaf vanavond kan ze ook geen televisie meer zien omdat analoog vandaag stopt.

Via telefoon geen enkele oplossing, chat herkent de vraag niet eens. Klacht indienen lukt niet via chat.

icon

Beste antwoord door Lisa 7 February 2021, 18:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hey @ingevand! Dat is wel een erg vervelende samenloop van omstandigheden:disappointed_relieved: . Excuses dat mijn reactie zo laat komt. Het is hier erg druk. Hopelijk is het goed gekomen en is je moeder voorzien van het nieuwe modem. Is er nog iets wat ik voor jou/haar kan betekenen? 
Laat het dan maar even weten.Â