Beantwoord

Mijn moeder kan niet meer uitbellen met haar huistelefoon

  • 9 January 2024
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Mijn moeder kan zo ineens zelf niet meer bellen met vaste telefoon, wel gebeld worden.

Telefoon is nagekeken maar doet het goed, dus ligt aan verbinding.

Ik dus kpn benaderd maar word van kastje naar de muur gestuurd door digitale assistentes, kom er geen stap verder mee.

Bellen met 08000402 word ik door ciberstem lekker doorverwezen naar het vorige hierboven.

Schiet ook niet op.

Bellen met kpn a 110 cent per minuut plus gebruikelijke kosten.. ja leuk, krijg ik dat vergoed dan door de kpn?

Hun fout dat de lijn niet werkt, moet de klant dat dan gaan betalen?

Waarom kan je niet via whatsap je vraag gaan stellen?

Veel makkelijker dan al dit gedoe wat niet opschiet.

Plus mijn moeder heeft geen internet, ze is 89.

Dus vanaf haar huis kan er niks worden gecontroleerd via dat.

Plus ze kan wel gebeld worden, maar zelf niet bellen.

Dus geef de oplossing maar aub.

icon

Beste antwoord door GeSp 9 January 2024, 17:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Drietebuul 

 

Bellen met 0800-0402 is gratis, als jij dat tarief kreeg te horen toen je belde heb je niet dat nummer gebeld ook al dacht je misschien van wel.
Bel het nummer wel zelf en klik niet op 1 of andere vage link op een website, ook al staat er 0800-0402 dan kan er stiekem een ander nummer gebeld worden.
Doorverbind services naar gratis nummers mogen al een tijd niet meer, maar misschien verbinden ze door naar een ander nummer.

Als je gelijk nog een keer belt naar 0800-0402 nadat je naar de website bent doorverwezen dan zou je de vraag moeten krijgen of je over hetzelfde probleem belt, als je dat bevestigt zou je moeten worden doorverbonden met een medewerker.
Anders inspreken dat je een medewerker wilt spreken.

 

Whatsapp heeft KPN i.d.d. niet maar je kan wel contact opnemen via facebook: https://www.facebook.com/kpn

Reageer