Beantwoord

Moeder kan niet bellen en gebeld worden

  • 14 October 2021
  • 10 reacties
  • 89 keer bekeken

Kan niet gebeld worden of zelf bellen met mijn vaste telefoon

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 15 October 2021, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi, welkom op het forum G. Snoek.

Vervelend. Maar er is iets meer info nodig om je goed te helpen.

Ik neem aan dat je telefoon via het modem hebt op bv Phone 1?

Werkt je draadloze telefoonset nog? Of knippert er “basis” op je handset. Geeft de display op de handset nog info?

Een vaste telefoon

 

Je bedoelt dat ie niet draadloos is ?

En nog een vraag:

Je hebt niet beantwoord of je 'm op de modem hebt zitten. Maar indien wel, welke Experiabox is dat? De V8, V9, V10 of V10A ?

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het modem en het basisstation van de telefoon al eens opnieuw opgestart? Maakt dat verschil? 

Kun je verder alles vragen van PeterG beantwoorden?

Weet ik niet het is bij mij moeder en die kan ik niet berijken

 

Heel vervelend, maar er zijn toch echt ogen en handen ter plekke nodig. Zo maar een monteur sturen gaat ook niet. Dan word je namelijk meer dan waarschijnlijk op kosten gejaagd. Je moeder dan.

Blijft deze vragen:

Is het bij je moeder een analoge lijn (zonder internet van kpn) of aangesloten op het modem (met internet dus; mss zelfs ook tv via kpn) ?

Welk modem heeft ze? Telefoontoestel ook al uitgesloten op defect (bv dan de basis van een dect niet / goed / in het stopcontact zit).

:arrow_right: Zet de gegevens van je moeder i.i.g. in je profiel. Dan kan Bart_Z tenminste iets inzien waarschijnlijk. Soort abonnement o.a.

Sorry morgen gaat mijn zus heen en die gaat kijken wat er aan de hand is voor nu wil ik het hier bij later omdat ik niet alles weet ben verstandig henycap

Reputatie 7
Badge +20

Als je zus er niet uitkomt wil ik haar aanraden om op locatie te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meenkijken. Ik hoop dat het snel is opgelost. 

Dankjewel maar we weten wat er aan de hand is en het op gelost.

 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! :) 

Mocht er weer eens iets zijn, dan horen wij het graag weer.