Beantwoord

Na circa half uur wordt verbinding verbroken.

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Heb al jaren een alles in 1 abonnement (Experiabox V9) en heb meerdere keren contact met KPN helpdesk over mijn probleem gehad en tot nu toe is mijn probleem niet opgelost.

Mijn probleem is dat na circa een half uur de vaste telefoonverbinding ongewenst verbroken wordt.  Met name gebeurt dit als ik door familie met een KPN abonnement en een geheim nummer hebben gebeld wordt.

Is er iemand die weet wat er aan de hand is?

Peter Loth

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 January 2021, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peter-Loth, welkom hier. 

Wat knap irritant dat je de verbinding er steeds uitvliegt na een half uur. Dat is niet lekker bellen. Je hebt hier al contact over gehad, maar een oplossing is nog niet gevonden helaas. Ik wil graag eens meekijken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik graag van je als je dat hebt gedaan, dan kijk ik mee.