Vraag

Naamsvermelding in beeld

  • 23 May 2020
  • 4 reacties
  • 329 keer bekeken

Hallo, Ik heb net iemand gebeld gebeld  met een vast huisaansluiting, bij deze persoon die ik belde kwam mijn nummer te voorschijn op zijn mobiel ,maar daaronder stond in het klein een naam van een ander bedrijf. Hoe kan dit? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @suzanna visser Jij belde naar iemand met je vaste telefoon. Deze persoon zag het nummer, maar ook de naam van een bedrijf waar jij niks mee te maken hebt? Ik heb geen idee hoe dat kan: gebeurt dit ook als je met je telefoon naar een ander nummer belt? Als de persoon die je belde de enige is die dat ziet, zal het bij hem/haar in zijn telefoon zitten.

Hallo Bart, idd zo is dit gegaan, alleen bij zijn mobiele telefoon, anderen niet.

Het nummer wat je hier ziet is dus ons huis aansluiting, en de naam van dit bedrijf hoort dus niet bij dit nummer

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk @suzanna visser Ik heb je plaatje wel even weggehaald: je telefoonnummer stond zo publiek en voor alles en iedereen leesbaar in beeld. ;-) 

Ik denk om eerlijk te zijn dat het probleem zich in de mobiele telefoon van de ontvanger bevindt, aangezien het alleen dar gebeurt. Wellicht stond er nog een oude naam in? Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken. 

Reputatie 4
Badge +2

Bij nummerweergave wordt alleen het nummer, zoals de naam al zegt, meegezonden. Bij de ontvanger, dus de gebelde wordt dat nummer aan een naam gekoppeld als diegene een contact heeft aangemaakt in zijn/ haar telefoon op dat nummer.

Je kan zelf bepalen welke naam je geeft aan een nummer. Normaal doe je dat logisch met de juiste gegevens, maar je kan natuurlijk ook een andere naam ingeven. Als ik mijn vaste nummer als contact in mijn mobiel invoer als Koning Willem Alexander, laat mijn mobiel die naam zien als ik mezelf bel vanaf de vaste lijn. Ik heb dan echter mijzelf aan de lijn en niet de Koning.

Reageer