Beantwoord

Naar buiten bellen met vaste lijn lukt niet

  • 19 April 2024
  • 8 reacties
  • 73 keer bekeken

probleem is dat ik niet meer met de vaste lijn naar buiten kan bellen.

modem opnieuw opgestart, geen verbeteringen, daarna modem gereset, nog steeds zelfde probleem.

icon

Beste antwoord door PeterG 22 April 2024, 12:28

Bekijk origineel

8 reacties

Krijg je wel de kiestoon?

Probleem zit mogelijk in je dect set. Mijn Gigaset, inmiddels dik 12 jaar oud, heeft hooguit 1 x per 18 maanden dat ie geen kiestonen genereerd. Even basis 2 minuten van de stroom lost het dan weer op.

Maar ja, ik merk het niet zo snel. Want heb onbeperkt bellen (NL + EU) op mijn mobiel dus bel nooit uitgaand met de vaste.

Heb basis aantal minuten van spanning afgehaald maar heeft geen resultaat.

PS heb gewoon een kiestoon

Heb basis aantal minuten van spanning afgehaald maar heeft geen resultaat.

Maar ook met de reset handeling* weer aan gezet???

*terwijl je de paging toets ingedrukt houdt de stekker weer in het stopcontact. 2 seconden later paging knop loslaten.

Heb inmiddels ontdekt dat, als ik naar buiten bel dit wel wordt ontvangen, maar nadat de telefoon eenmaal overgaat de verbinding wordt verbroken, en ik dan een bezet toon ontvang.

Wel raar zeg.

Ik adviseer naar 0800-0402 te bellen en zeg dat je storing hebt. Als het goed is krijg je dan een medewerker. 

Overbodig te zeggen dit met je mobiel te doen. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @John N, wat een raar probleem dit 🤔

Ik zie dat @PeterG je al heeft aangeraden om contact te zoeken met onze telefonische klantenservice en hoop dat het probleem via die weg opgelost is!

Bleek instelling van smartphones te zijn, toeval dat alle toestellen die ik probeerde te bereiken geblokkeerd waren voor een afgeschermt nummer. Gr. John

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, goed dat je dit uitgevogeld hebt en bedankt dat je het nog even hebt laten weten!

Reageer