Beantwoord

Nieuw vast telefoonnummer

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 195 keer bekeken

Wij gaan verhuizen.
Er is al een nieuw nummer voor mijn vaste telefoon. Maar die ben ik kwijt.
Kunt u hem nogmaals doorsturen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 September 2019, 11:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hamish, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je het nieuwe telefoonnummer niet direct in je hoofd opgeslagen hebt 😉 Maar heb je de mail van wijziging niet meer in je postvak IN? Daarnaast kan je het ook terugvinden in MijnKPN, indien het al aangepast is en de verhuizing al geweest is..

Mocht je het op die manier kunnen terugvinden, dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer (oud én nieuw adres) en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik je sneller helpen.
Hallo @Hamish je kunt ook vanaf je (nieuwe) vaste telefoonnummer bellen naar je mobiel, dan je je je nummer ook, ook bij inloggen in je modem zie je onder VOIP je telefoonnummer.
Reputatie 7
Badge +21
@Hamish, het kan zijn dat het nummer (verhuizing) nog niet is ingegaan. Dan lukt bovenstaande helaas nog niet. Maar ik zoek het graag voor je uit! Wil je laten weten of je mijn hulp hier nog bij nodig hebt?
Sta je in je nieuwe woonplaats niet gewoon al in de gids?
https://www.detelefoongids.nl/personen/6-1/
Reputatie 7
Badge +21
@Hamish, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels het nummer achterhaald?

Reageer