Beantwoord

Nummerbehoud, maar nummer nu niet meer te bereiken vanaf KPN netwerk

  • 29 January 2020
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Sinds enkele weken zijn mijn schoonouders overgestapt van KPN naar Ziggo. Ze hebben daarbij hun oude KPN nummer meegenomen. Dit nummerbehoud was vanuit Ziggo niet goed uitgevoerd, waardoor het nummer in eerste instantie niet was overgezet. Inmiddels is dit na veel duwen en trekken door Ziggo opgelost, maar nu is het nummer vanaf elke provider te bereiken, behalve vanaf het KPN netwerk.

Met Ziggo komen we niet verder, misschien kunnen jullie van de KPN kant zien wat er mis gaat?

icon

Beste antwoord door WwVvDd 3 February 2020, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dit is een bekend verschijnsel, de latende aanbieder, in dit geval kpn moet de schaduwboekhouding aanpassen.

Dat is een lijst om indien mogelijk de verbinding binnen kpn te houden ipv via het nationale nummerregister.

Even wachten op iemand van kpn dus, komt hier vanzelf langs.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WwVvDd, welkom hier.

Ik begrijp dat het gelukt is met het vaste nummer en dat jouw ouders hun nummer weer kunnen gebruiken. Dat is fijn. Alleen nog niet te bereiken vanaf ons netwerk. Zowel met de vaste lijn als mobiel niet? In ieder geval wil ik graag eens meekijken. Wil je daarvoor jouw Forumprofiel voorzien van nummer waar het om gaat, samen met de naam van de contractant en postcode + huisnummer van jouw schoonouders. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi @Bart_Z ,

Dank voor je reactie. Ik heb het zojuist opnieuw (het speelde zowel vast als mobiel) geprobeerd en het blijkt dat mijn schoonouders het vrijdag alsnog met Ziggo kunnen fixen. Opgelost dus. :-)

Reputatie 7
Badge +20

Dat is fijn om te lezen. Zijn ze weer voor iedereen bereikbaar. :)

Mochten we nog een keer weer wat kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.Â