Beantwoord

Nummerbehoud tijdens verbouwing

  • 2 May 2020
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb het huis met abonnement kpn (intrtnet, bellen en tv) van mijn ouders over genomen na hun overlijden. Ik ga nu verbouwen maar en dat duurt 8 maanden. ik zal fus geen gebruik maken van dit abonnement omdat we elders wonen. Kan ik het abonnement opzeggen en het vast nummeR weer terug krijgen na deze periode? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 May 2020, 22:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik weet van een mobiel nummer dat ze er een prepaid van kunnen maken zodat je nummer actief blijft. Bij dit is het de vraag. Als ik even google op het forum, zijn de berichten negatief.

Wellicht het nummer verhuizen naar een ander kpn abonnement ?

Als dat niet gaat dan het nummer porteren naar een voip aanbieder en dan naderhand (evt!) weer terug porteren.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Geraedts, welkom op het forum. 

Bij een opzegging zul je helaas niet hetzelfde nummer kunnen krijgen na 8 maanden. Als het nummer belangrijk voor je is zou je je abonnement voor die periode kunnen aanpassen naar alleen vaste telefonie voor € 12.50, vanaf 1 juli € 13.50. Een andere mogelijkheid kan ik zo snel niet bedenken. Een andere VoiP aanbieder zou eventueel ook kunnen. 

Reputatie 7
Badge +24

G, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.