Beantwoord

Nummerbehoud verdwenen uit bestelling

  • 16 February 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb vandaag een nieuwe aanmelding gedaan voor alles in één en aangegeven dat ik mijn vaste nummer wil behouden. Dat heb ik nog een keer gecheckt in jullie bevestigingsmail en dat klopte, maar vervolgens krijg ik een mail dat ik een nieuw telefoonnummer krijg die afwijkend is van ons oude telefoonnummer. Nogmaals, ik wil mijn oude telefoonnummer behouden zoals aangegeven in de aanvraag. Kan dit alsnog opgelost worden?

 

Met vriendelijke groet 

icon

Beste antwoord door EricDa 20 February 2020, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EricDa welkom op het forum! Ik hoop dat je hierover inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's van 0800-0402. Zoals je het me beschrijft is er iets niet goed gegaan met het verwerken van je bestelling en loopt deze nu zonder nummerbehoud.

De enige manier om dit te herstellen is door de order te annuleren en opnieuw in te dienen. Dit zal echt telefonisch moeten. Je kunt mijn collega's hierover bellen op 0800-0402 of via het terugbelformulier op www.kpn.com/opzeggen

Thomas, bedankt voor je bericht. Ik heb contact gehad met de chat en deze wist mij te vertellen dat dit een half uur na installatie met de monteur alsnog geregeld kon zijn, maar nav jou bericht heb ik toch even contact opgenomen met 0800-0402. Deze bevestigde inderdaad dat het mogelijk was via de monteur, maar als de oude provider moeilijk dit doet toch weer problemen kan opleveren.

Het beste was om alles te annuleren en opnieuw aan te vragen. Dat is voor mij allemaal geregeld door de klantenservice en morgen word ik terug gebeld om te controleren of in de nieuwe aanvraag alles is goed gegaan met nummerbehoud en de afspraak met de monteur.

Eind goed, al goed

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je reactie Eric! Fijn dat het inmiddels geregeld is! Deze route is inderdaad degene met het minste risico.