Beantwoord

Nummermelding werkt niet

  • 8 May 2024
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Na de update van de modem doet de nummermelding van de vaste telefoon het nog steeds niet.

Zou eind april opgelost zijn

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 May 2024, 09:41

Bekijk origineel

5 reacties

Eind april was een schatting. Het staat nu definitief voor eind mei.

Alleen Panasonic en Philips herkennen het signaal momenteel niet. Gigaset werkt, ook bij mijn bovenburen wel. Van andere merken helemaal geen meldingen.

Bij mij staat het vaste nummer al 12 jaar doorgeschakeld naar de mobiel. Dan heb je overigens wel nummerweergave. Vaste toestel is hier werkloos.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom @GertBrink, we hoopten inderdaad eind april de oplossing te hebben. Zoals je zelf al gemerkt hebt, is dat niet gelukt. De update die het issue met nummervermelding gaat oplossen, komt er echt aan. Hou de Product updates in de gaten voor het laatste nieuws zou ik zeggen. 

Reputatie 7
Badge +9

Eind april was een schatting. Het staat nu definitief voor eind mei.

Alleen Panasonic en Philips herkennen het signaal momenteel niet. Gigaset werkt, ook bij mijn bovenburen wel. Van andere merken helemaal geen meldingen.

Bij mij staat het vaste nummer al 12 jaar doorgeschakeld naar de mobiel. Dan heb je overigens wel nummerweergave. Vaste toestel is hier werkloos.

Hier ook geen problemen met de nummervermelding op Siemens- en Gigaset-toestellen.

Piet.

Na de update van mijn modem  V12 heb ik geen nummer melding meer op de vaste telefoon. Heb hem meerdere keren proberen te resetten, maar ook dit helpt niet. Graag een oplossing hier voor.

Reputatie 7
Badge +19

De update die het issue met nummervermelding gaat oplossen, is onderweg @Schildmeer . Hou de Product updates in de gaten voor het laatste nieuws zou ik zeggen. 

Reageer