Beantwoord

Nummerweergave vast bellen

  • 10 February 2021
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik ben meer dan 1,5 uur aan de lijn geweest met de klantenservice en het is ze niet gelukt nummerweergave van mijn vaste lijn aan te zetten. Ik heb twee vaste lijnen. De ene gebruik ik voor mijn werk waar ik moet bellen naar mensen die mijn nummer moeten zien.

Ongelooflijk dat dit niet mogelijk is bij KPN!!

Ik kom van telfort en kon daar gewoon zelf via mijntelfort deze instelling wijzigen.

Slecht!!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 February 2021, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @benboos. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet gelukt is om nummerweergave aan te zetten. Ik zoek graag voor je uit of ik jou wel verder kan helpen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het telefoonnummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Het telefoonnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik het voor je uit. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @benboos. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet gelukt is om nummerweergave aan te zetten. Ik zoek graag voor je uit of ik jou wel verder kan helpen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het telefoonnummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Het telefoonnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik het voor je uit. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

ik ga niet dat hele profiel invullen.

en heb idd een andere weg gevonden. Ik stap over naar ziggo