Vraag

Nummerweergave weg na werkzaamheden aan het netwerk

  • 10 March 2024
  • 8 reacties
  • 218 keer bekeken

Onlangs zijn er werkzaamheden geweest door KPN en nu heb ik geen nummerweergave meer. De instellingen van de telefoon zijn doorlopen en hetzelfde als voor heen. Het modem is gereset maar niets helpt. Wat kan er aan de hand zijn?


8 reacties

Bij mij stopte de nummerweergave op de vaste lijn op 5 of 6 maart. Even afgewacht. Twee maal modem herstart. Hielp niets. Op 8 maart KPN gebeld zou in een update van het modem zitten. Probleem was bekend. Werd aan gewerkt zou snel opgelost zijn, maar vandaag 10 maart werkt het nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jan W. H., bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Onlangs zijn er werkzaamheden geweest door KPN en nu heb ik geen nummerweergave meer. De instellingen van de telefoon zijn doorlopen en hetzelfde als voor heen. Het modem is gereset maar niets helpt. Wat kan er aan de hand zijn?

Dit probleem is bekend bij de juiste afdeling en hier wordt momenteel onderzoek naar gedaan. Hopelijk is dit zo snel mogelijk weer verholpen 🙏

Reputatie 7
Badge +12

Bij mij stopte de nummerweergave op de vaste lijn op 5 of 6 maart. Even afgewacht. Twee maal modem herstart. Hielp niets. Op 8 maart KPN gebeld zou in een update van het modem zitten. Probleem was bekend. Werd aan gewerkt zou snel opgelost zijn, maar vandaag 10 maart werkt het nog steeds niet. 

Hoi @Novalink , de juiste mensen zijn dit nog steeds aan het onderzoeken en ik hoop natuurlijk dat ze het euvel snel weten te vinden! Excuses uiteraard voor het ervaren ongemak.

Het is vandaag 21 maart 2024, in de tussentijd het modem (zwart schijnt nieuwste type te zijn) diverse keren opnieuw opgestart. Maar het probleem is er nog steeds. Wel las ik ergens op internet dat dit probleem vaker bij Philips en Panasonic telefoons voorkomt. Ik heb inderdaad een Panasonic Dect telefoonnet van vier toestellen. Je gaat dan ook niet even een Gigaset telefoonnet kopen want dat ben je al snel € 80 tot € 100 kwijt. En wie garandeert dan dat bij een volgende update de nummermelding bij de Gigaset wel blijft werken.  Dus in vind echt dat KPN di5 probleem zelf op moet lossen voor haar klanten. Bovendien is Panasonics telefoonnet nog geen twee jaar oud. Ik vindt het niet erg als het wat langer duurt om het op te lossen maar geef dan als KPN een streefdatum op. Ik hoor graag een reactie van KPN. 

Na onderhoud 22 maart jl geen nummerherkenning meer vaste telefoon. Diverse keren alle stekkers eruit, helaas niets helpt. Kan maandag pas bellen met dot probleem 

Hoi @Bekend . Er zijn momenteel problemen met de nummerweergave via het Box12 modem. Vooral Philips en Panasonic zijn, weer, getroffen. Met Gigaset lijkt het vooralsnog wel nog steeds te communiceren.

Na onderhoudswerkzaamheden in Brielle geen nummerweergave meer op vaste lijn. Eindeloos modem gereset en ook door KPN laten resetten, maar helpt allemaal niets. Ben benieuwd welk nummer ik kan bellen om dit euvel te verhelpen.

Hoi @Den Briel . Ik herhaal maar ff m'n informatie net boven jouw. Heb de indruk dat je het topic niet hebt doorgelezen.

Hoi. Er zijn momenteel problemen met de nummerweergave via het Box12 modem. Vooral Philips en Panasonic zijn, weer, getroffen. Met Gigaset lijkt het vooralsnog wel nog steeds te communiceren.

En het nummer van de klantenservice is onderstaand. Maar die kunnen er momenteel ook niks aan doen.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reageer