Beantwoord

Omzetten vaste telefoon naar verzorgingshuis. Hoe?

  • 1 July 2022
  • 10 reacties
  • 724 keer bekeken

onze ouders zijn deze week van een eigen woning met een Ziggo abonnement verhuisd naar een verzorgingshuis. De mevrouw daar zei dat zij hetzelfde telefoonnummer konden houden en ik daarvoor contact met KPN moest opnemen. Ik heb gezocht op de website, maar kan daar niet vinden wat ik ziek, namelijk hoe ik dit regel...

icon

Beste antwoord door HGD 1 July 2022, 22:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi, welkom @KarinV-Z . Goed dat je je vraag hier stelt.

Je kan bij kpn een nieuw internet +telefoon abonnement aanvragen. Met nummer behoud van hun Ziggo abonnement, tenzij dat al is opgezegd. 

Het abonnement bij kpn heet dan Hussel internet met extra optie vaste telefoon.

Het abonnement loopt via het tehuis als ik het goed begrijp. Omdat beide ouders dementerend zijn is internet niet van toepassing en de kabel voor tv gaat ook via het tehuis. Het gaat dus echt alleen om het verhuizen van het telefoonnummer zeg maar. 

Ze hadden dat telefoon nummer via Ziggo? Want dan is alleen vaste telefoon via kpn niet mogelijk. Sinds 2020 is alleen vaste telefoon niet meer af te sluiten. 

Of hadden ze hun vaste telefoon nog met een oud abonnement van kpn? Dan is het 'gewoon' te verhuizen. 

Het mag natuurlijk nog niet beëindigd zijn.

Ik ga maandag wel ff bellen. Dank voor het meedenken

Reputatie 6
Badge +8

 

Goed gevonden @HGD ! Dat wist ik niet. 

Ik denk dat je de tip van HGD het best kan volgen,  @KarinV-Z .

Reputatie 6
Badge +8

Je komt hier terecht met de postcode check.

 

Je hebt de postcode van een zorginstelling bij jou in de buurt gebruikt, @HGD ?

Reputatie 6
Badge +8

Nou, die van een ex. Ex buurvrouw. Zij woont in wat we noemden een aanleunwoning met zorg. 

Hoi @KarinV-Z . Welkom op het forum. Heb je al even contact gezocht met het nummer wat @HGD  deelde?

 

 

Â