Beantwoord

Onbeperkt bellen uit abonnement halen

  • 5 October 2020
  • 14 reacties
  • 143 keer bekeken

We zijn overgegaan van Telfort internet en vast bellen naar KPN.

Nu zie ik dat wij 5 euro betalen voor onbeperkt bellen. Dat bellen via de vaste lijn gebeurd sporadisch dus het onbeperkt bellen kan wel uitgezet worden zodat alleen het bellen per minuut overblijft. Kan dat en wat scheelt dat in de abonnementskosten?

icon

Beste antwoord door athvdk 14 October 2020, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @athvdk, welkom hier. 

Het bedrag € 5.- voor onbeperkt bellen kan ik bij ons niet plaatsen. 

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Wat bedoel je met alle relevante profielgegevens? Heb je naam en geboortedatum nodig om deze vraag te beantwoorden? Lijkt me niet. 

Ik zal 13 oktober even kijken want dan heb ik als het goed is zelf meer mogelijkheden dit uit te zetten.  

Reputatie 7
Badge +24

Wat bedoel je met alle relevante profielgegevens? Heb je naam en geboortedatum nodig om deze vraag te beantwoorden? Lijkt me niet. 

Ik zal 13 oktober even kijken want dan heb ik als het goed is zelf meer mogelijkheden dit uit te zetten.  

Nee, een postcode en huisnummer is voldoende. Dit is alleen voor mij zichtbaar overigens. 

Dat heb ik nu ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, nu snap ik het beter. Jij bent namelijk nog niet overgegaan naar KPN, jij hebt nog een Telfort abonnement voor je vaste diensten thuis. 

Zal ik een collega van Telfort inschakelen en dit voor je uitzetten? 

Ok het antwoord op de eerste vraag is dus ja. Het kan uitgezet worden en het bellen met afrekenen per minuut blijft dan bestaan. Dat klopt?
Vraag 2 was hoeveel het scheelt in de kosten. Weet je dat ook?

Reputatie 7
Badge +24

Je betaalt voor dit pakket nu  5.-, dus als je het eraf haalt zal dat ook € 5.- in de kosten schelen. 

Dat is een logische redenatie, maar ik zou dit wel ergens bevestigd willen zien. Hopelijk kan ik daar na 13 oktober zelf achter komen.

Hallo @athvdk , je ziet het dan in ieder geval op de eerstvolgende factuur.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het bij deze uitgezet en bevestigd.

Ik zag dat het uitgezet was. Wel vind ik het vreemd dat dat al gebeurt n.a.v. een vraag en niet n.a.v. een opdracht om dat te doen.

Reputatie 7
Badge +24

Ok het antwoord op de eerste vraag is dus ja. Het kan uitgezet worden en het bellen met afrekenen per minuut blijft dan bestaan. Dat klopt?
Vraag 2 was hoeveel het scheelt in de kosten. Weet je dat ook?

Mijn excuses, ik heb dan bovenstaande verkeerd geïnterpreteerd als een bevestiging voor het uitzetten hiervan. Wil je dat ik het weer aanzet? 

Nee het kan uit blijven staan. Dat was ook de intentie, alleen het overrompelde mij toen ik de wijzigingsmail ontving terwijl ik alleen een vraag dacht te stellen.

De zin: “Het kan uitgezet worden en het bellen met afrekenen per minuut blijft dan bestaan.” kon je inderdaad lezen als: Zet maar uit. Maar het is nu in ieder geval zoals ik het wilde en dat laten we zo. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn. Graag gedaan ook. 

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.