Beantwoord

Ontevreden, al een tijdje geen nummerweergave meer en de wifi valt steeds weg

  • 28 March 2024
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Als motorsport-fan was ik eerder al haast overgestapt maar het moment waarop wij na jaren trouw KPN-abonnee geweest te zijn gaan opstappen komt steeds nader. KPN heeft hier al een tijd géén nummerherkenning meer en oplossing blijft maar uit. Bovendien valt de wi-fi in huis vaak weg en worden ongemerkt mijn BEN-Mb’s van mijn GSM/tablet opgeslokt.. 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 29 March 2024, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Wat vervelend.

Welk modem heb je? Bij de Box12 is al een tijdje een storing (bekend) waardoor met name Philips en Panasonic telefoons geen nummers weergeven.

Wifi.

Mogelijk is het bereik van alleen het modem niet voldoende voor het hele huis. Zeker met 5 Ghz wifi is het bereik beperkt. Gebruik dan zoveel mogelijk 2,4 Ghz.

Ik noem het nog nét geen slechte smoes. Nooit problemen gehad en nu sinds (inmiddels) maanden wel.

De box de schuld geven en dan zeggen dat ons pakket te véél bevat om een andere box te kunnen leveren met dezelfde service. nl tv, internet en onbeperkt bellen. Als we dan tóch niet de service van de afgelopen -tig jaar kunnen behouden, kunnen we even goed naar een andere provider gaan, die bovendien óók nog meer motor- en autosport levert

Ik noem het nog nét geen slechte smoes. Nooit problemen gehad en nu sinds (inmiddels) maanden wel.

De box de schuld geven en dan zeggen dat ons pakket te véél bevat om een andere box te kunnen leveren met dezelfde service. nl tv, internet en onbeperkt bellen. Als we dan tóch niet de service van de afgelopen -tig jaar kunnen behouden, kunnen we even goed naar een andere provider gaan, die bovendien óók nog meer motor- en autosport levert

Maar de box hééft de schuld. En het wordt gewoon opgelost. Andere box12 is zinloos. Heeft het zelfde probleem.

Verder zit je hier wel erg te zwetsen hoor.

Reageer