Vraag

Opzeggen telefonie, wat gebeurt er met Compleet

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik wil binnen kpn compleet mijn 2e vaste nummer en belkosten van € 16,50  uitzetten omdat deze niet gebruikt worden. Maar kan op mijn kpn dat dus nergens online doen. Kpn compleet blijft gewoon bestaan zoals ik hierboven lees!!! Contract loopt al vanaf 2015.

Graag ff uitleg hoe dat wel kan aub

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hi, @JvRooy .

Staan je gegevens (NAW, klantnummer internet - tv) al in je profiel? Dan kan een moderator je 2de nummer (vermeld dat ook even onder pers. opm. zodat niet het verkeerde nummer wordt verwijderd) én je Belonbeperkt optie uitzetten voor je. Dat zit inderdaad niet in MijnKPN. Waarom dat eruit is gehaald is een raadsel inderdaad.

Reputatie 7
Badge +10

Nummers verwijderen zal inderdaad door een KPN medewerker gedaan moeten worden, het snelste is om dit telefonisch te doen, via chat kan ook.

Hier is mogelijk, vul dan wel wat @PeterG zegt, uw profiel volledig in (dit kunnen alleen u en de medewerkers zien) zodat ze u verder kunnen helpen. Het kan wel langer duren als u dit via het forum wilt regelen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi  @JvRooy , 

Heb je inmiddels al via een andere wijze contact gehad om de telefoonnummers te verwijderen?