Beantwoord

Problemen Fritzbox en Telfort overgang

  • 22 November 2020
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Toevallig kom ik ook van Telfort en ook mijn snelheid verhoogd. Liep ook op problemen met mijn Fritz box 7590 die niet goed functioneerde na 10 minuten de v12 aangesloten te hebben

Uiteindelijk de v12 maar een paar uur aangesloten en toen weer naar de Fritz box terug.

Toen kwam ik er achter dat ik toch echt op het KPN netwerk overgezet was en in de Fritz box nog op Telfortfort stond

Deze dus op KPN gezet en werkte dit gelijk, alleen de telefonie niet.
Blijkt dus de gegeven ook anders te zijn, deze opnieuw aangevraagd en geprobeerd te wijzigen maar pakte deze nog steeds niet en uiteindelijk via de wizard en daarna werkte het wel (tijdens het testen word het ook al aangegeven) 

Wel gebruik ik de Fritz box zelf als dect (dan hoef ik ook niet een losse te gebruiken) die doe je via de telefonie wizard.

icon

Beste antwoord door Babylonia 22 November 2020, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Uiteindelijk de v12 maar een paar uur aangesloten en toen weer naar de Fritz box terug.

Toen kwam ik er achter dat ik toch echt op het KPN netwerk overgezet wasâ€Ĥ

Dat was ook te verwachten als je een V12 hebt gekregen. Telfort heeft dat type modem/router nooit gehad.  Dus krijg je een V12, weet je gewoon dat het netwerk zal worden overgezet naar “KPN”.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @H.a.a, De overzetting van Telfort naar ons is alleen administratief gedaan. De technische omzetting volgt ergens volgend jaar, behalve als je nu zelf een wijziging doet in het abonnement. Dat je een V12 hebt gekregen doet vermoeden dat je een wijziging hebt gedaan, en daarmee inderdaad Technisch bent overgezet naar KPN. Het is toch gelukt om de telefonie werkend te krijgen begrijp ik?Â