Beantwoord

Gesprekken vallen weg of komen niet door

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb vaak problemen met inkomende gesprekken op mijn vaste telefoon aansluiting.

Ik krijg vaak de klacht dat men mij heeft geprobeerd te bellen maar dat ik niet oppakte of niet thuis was etc etc. Dit is niet het geval. Ik ben eigenlijk altijd thuis en ik heb mijn antwoordapparaat aan staan. 

Het zelfde geval met bellen.

Als ik met iemand bel dan gebeurd het vaak dat het gesprek in eens stil wordt afgekapt. Terwijl ik daar totaal geen weet van heb. 

En ik maar doorpraten weet je wel? 

Ik zou nu wel eens willen weten wat hier nu eigenlijk het probleem van is. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 May 2024, 10:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Scoopy26, als je telkens een beetje in het luchtledige aan het praten bent snap ik dat je daar niet zo blij mee bent 😕

Als je belt via je internetmodem, zou je dan zowel je telefoontoestel als je modem even helemaal los willen koppelen? Dus de stroomstekkers er uit, en ook de kabel die van je toestel naar je modem loopt? Na een minuut of 5 mag je alles dan weer aansluiten. Op die manier wordt alles opnieuw opgestart en zijn de problemen met de telefonie hopelijk voorbij!

 

Dit heb ik al zooooo vaak gedaan. Dat wil u niet weten. Maja van KPN.

zo kan ik nog wel eventjes aan de gang blijven. Ja indd. Ik wordt hier steeds ietsje minder blij van moet ik zeggen.

Reputatie 7
Badge +20

Balen dat dit bij jou niet voor de oplossing zorgt @Scoopy26 😕

Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al wel of nog niet geprobeerd hebt en kan je alleen maar verder helpen door vragen te stellen en je te verzoeken om bepaalde dingen te testen en te proberen. Hiervoor is de community misschien niet het meest geschikte platform omdat het altijd even duurt voordat we op elkaar reageren

Daarom lijkt het me wat handiger dat je hierover even gaat bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Reageer