Beantwoord

Problemen met verbinding na migratie Telfort

  • 25 December 2020
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Grappig ik heb ook problemen nu .en met Telfort nooit maar daar ligt het niet aan vlg kpn🙈.nu weer geen telefoon pff en in middels weer een andere modem onderweg.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 December 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Tom 1, welkom bij ons op het forum. Bij de overgang van de Telfort abonnementen naar KPN is er technisch niets gewijzigd inderdaad, dat staat pas gepland voor volgend jaar. Ik ben net zoals jou van Telfort overgekomen, alles is echt gelijk gebleven.

Heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen? Hoe gaat het daarmee? Als de telefonie het daarmee nog niet doet kan je je forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, zodat we met je mee kunnen kijken. 

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Tom 1, ik neem aan dat dat betekent dat het nieuwe modem de oplossing was? Als dat niet zo is, of als we nog iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Beste Jasper modem twee deed het niet .dus op naar modem 3  helaas dezelfde inmiddels op mijn verzoek monteur gestuurd en goede modum.En ja alles doet het weer. Het gaat mij om het feit dat er echt migratie problemen zijn. Zeg dat gewoon en los het op Maar vele telefoontjes later en zonder vaste telefoon.Vind ik dat dit beter sneller en goedkoper kan.Ik heb bij Telfort nooit problemen gehad.

Reputatie 7

Ik kan de situatie niet precies beoordelen, aangezien je geen gegevens op je profiel hebt ingesteld. Of dit een bekend probleem was rond de migratie of dat er bij jou iets anders speelde kan ik daardoor niet zeggen. Gelukkig is het nu in ieder geval opgelost, en werkt alles weer! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.