Beantwoord

rekening nummer wijzigen voor een ander

  • 15 June 2020
  • 9 reacties
  • 258 keer bekeken

Ik wil dat de telefoonrekening van mijn vader voortaan van een ander rekeningnummer wordt afgeschreven.

hoe kan ik dat regelen?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 15 June 2020, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ooit had ik dat probleem ook.  De factuur wordt afgeschreven van de rekening van mijn man. En daardoor kon ik een aantal wijzigingen destijds (vorig jaar) qua abonnement niet doorvoeren. Uiteindelijk is het met hulp wel gelukt maar de afschrijving wijzigen is mij toen niet gelukt. Ik heb het toen maar zo gelaten. Ik hoop dat u goede aanwijzingen krijgt om dat te regelen. Bij overlijden moet dat toch ook te regelen zijn. Gelukkig leeft mijn man nog. Ik zie uit naar de oplossing van uw probleem.

Met vr.gr. Wilsophie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Gerard1926,

Dit kun je heel makkelijk zelf doen via MijnKPN. Door in te loggen en te kiezen voor Producten → Mobiel → Persoons en betalingsgegevens → Wijzigen.  Hier kun je dan het nieuwe IBAN nummer invullen. 
Als het dicht op de factuurdatum ziet kan het nog wel eenmalig gebeuren dat het nog van het huidige nummer wordt afgeschreven, maar de maanden daarna moet het dan goed komen. 

Reputatie 4
Badge +1

Lijkt mij een topantwoord!

Reputatie 4
Badge +1

Voor mij is het niet meer relevant omdat wij inmiddels een en/of rekening hebben, maar voor de topicstarter is het een prima aanwijzing. Dàt antwoord zocht ik destijds ook. Nou ja… beter laat dan nooit.

Bij mijn KPN kan je volgens mij alleen je eigen gegevens wijzigen en niet die van een ander 

Reputatie 7
Badge +16

Als het niet lukt kan je even bellen met 1200 vanaf je mobiele aansluiting @Gerard1926. 

Reputatie 6
Badge +8

Dan maak je toch een MijnKPN ID aan op naam van je vader?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerard1926, welkom op het forum!
Zoals @Hsd noemt kun je via de MijnKPN van je vader deze gegevens het makkelijkst wijzigen. 

Is het inmiddels gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!