Vraag

Schematisch doorschakelen

  • 6 April 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een kleinzakelijk abonnement sinds een paar dagen.

Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker en uitgelegd dat ik graag schematisch gebruik wil maken van doorschakelen.

 

Deze hebben mijn prive abo omgezet naar een kleinzakelijk abo. Ik wordt alleen nog niet wijzer hoe ik dit moet regelen. Volgens mij kan het ook niet. 

 

Is dit überhaupt mogelijk en hoe zou ik dit aan moeten pakken?

 

Met vriendelijke groet,

Cok van der Meer

Loonbedrijf van Meurs.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


4 reacties

Hallo @Cok van der Meer , wat bedoel je met schematisch doorscha kelen?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Cok van der Meer 

Ik lees dat je een zakelijke abonnement hebt bij KPN, dan zou ik je toch vragen om naar het Zakelijke forum te gaan. Want daar zag ik op het Zakelijke Forum over “Klein Zakelijk”.

Kleinzakelijk (zzp) valt onder de consumententak van KPN. Dat zijn dezelfde mogelijkheden als privé.

Wil je mogelijkheden tot doorschakelen met een doorkiesmenu dan kan dat alleen
via KPN Zakelijk voor MKB. Je zult dan wel IP-telefoons moeten aanschaffen. De abonnementsvorm heet KPN EEN MKB.

Forum grootzakelijk (voor info): zakelijkforum.kpn.com
Telefoon grootzakelijk: 0800-0403

Enige doorschakelingen vaste lijn bij KPN kleinzakelijk en privé.

*21* = direct doorschakelen
*61* = doorschakelen bij niet opnemen (instelbaar 1 x tot 10 x; standaard 4 x ); in gesprek; onbereikbaar (bv defecte experiabox, stroomstoring thuis)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Cok van der Meer Welkom hier op het KPN Forum! Ik ben bang dat niet helemaal begrijp wat je bedoelt met ‘schematisch doorschakelen'. Kun je dat wat toelichten? Ik vermoed dat Peter het bij het juiste eind heeft als je verwijst naar de collega's van de zakelijke markt. 

Reageer