Vraag

Storing.

  • 17 November 2020
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds het plaatsen van een nieuwe experia box door een kpn monteur heb ik geen vaste telefoon meer!

na het verbinden krijg ik altijd de in gesprek toon te horen!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Hpelleboer , welk merk en type modem heb je?

Geef de modem eens een fabrieks reset, heb je na de reset weer telefoon?

 

De monteur gaf aan dat de instellingen in de centrale nog overgezet moesten worden, dat kon een half uurtje duren!  Inmiddels meer dan een week verder en nog geen telefoon:sleeping:

Hallo @Hpelleboer , het helpt toch echt de modem eens een fabrieks reset te geven.

Welk merk en type modem heb je?

 

De Expedia Box v10

De Expedia Box v10

Hallo @Hpelleboer , als je de modem gereset hebt en je logt na ongeveer 5 minuten in, zie je dan een geregistreerd telefoonnummer onder de rubriek VOIP?

 

Na een reset en inloggen op de box staat er onder voip telefoon 1 en 2 niet geregistreerd!

Hallo @Hpelleboer , dan zou ik nu toch maar even bellen met KPN, 0800 0402 met een telefoon die het wèl doet, want dat mag nooit zo lang duren dat je geen telefoon hebt.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Hpelleboer. Heb je ondertussen telefonisch contact opgenomen of kan ik je hier nog  verder helpen? Als de hulp nog nodig is kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?