Storing vaste telefonie

  • 9 November 2020
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Vaste telefoon (via internet) geeft in gesprek. Inmiddels zit onze neef vanaf vrijdag zonder telefoon. Onze neef, waar het over gaat, is zwaar dement en afhankelijk van deze te lijn. Hier achter zit ook een de zorg (meldkamer).

Vrijdag is er al een ticket aangemaakt. Zaterdag vertelde zij ons dat het uiterlijk maandag opgelost zou worden. Vandaag gebeld……, en er wordt weer een ticket aangemaakt. Mocht hem onverhoopt wat overkomen zoeken wij de media op. 

Waar kunnen wij bij KPN iemand spreken wie deze klacht serieus oppakt?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Vijvenh, welkom op het forum!
Bedankt voor je bericht! Dit is een kwalijke zaak. Ik kijk graag meteen even met je mee! 
Kun je de betreffende gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Ja dat is zeker een kwalijke zaak. Iemand die hulpbehoevend is meer dan drie dagen zonder telefoon. Zelfs wanneer ik dat vermeld wordt er door jullie niet adequaat op gereageerd. 

Badge

Goedemiddag @Vijvenh, welkom op het forum!
Bedankt voor je bericht! Dit is een kwalijke zaak. Ik kijk graag meteen even met je mee! 
Kun je de betreffende gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Postcode en huisnummer ingevuld. Plus mijn mobiele nummer. Dit moet voldoende zijn. 
bel mij even om bovenstaande te bespreken. 

Reputatie 7
Badge +15

@Vijvenh Dat het een kwalijke zaak is ben ik absoluut met je eens, ik heb op dit moment helaas geen mogelijkheid om telefonisch contact met je op te nemen.

Maar ik heb de situatie wel doorgestuurd naar het escalatieteam, zij gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier direct delen! 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je geduld @Vijvenh, ik lees dat er inmiddels een monteur langsgeweest is en alles nu moet werken. Klopt dat?

Badge

Ja het probleem is opgelost door de monteur. Het blijft zeer kwalijk dat dit meer dan vier dagen heeft geduurd. Wanneer jullie direct een nieuw modem hadden opgestuurd was het direct opgelost geweest. 
de prioriteit ivm doorschakeling naar de zorg wordt onderschat door KPN. 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het nu is opgelost @Vijvenh. Dat het een aantal dagen heeft geduurd is inderdaad wel jammer, maar een nieuw modem hoeft niet altijd een garantie te zijn voor de oplossing. Als er nu bijvoorbeeld een nieuw modem was gestuurd en dat bleek de oplossing niet te zijn, waren jullie verder van huis geweest. Door de monteur te sturen is de meest complete oplossing gekozen, die ook direct in het netwerk aan de slag kon als dat nodig bleek te zijn. Met de kennis die we hebben kunnen we zeggen dat het nieuwe modem het heeft verholpen, maar op dat moment was die zekerheid er niet.